12 Şubat 2011 Cumartesi

BÖYLE BLOGGER OLUNUR MU?

Olunmaz ya hakkaten.. Zaten oralara koyamadım kendimi bir türlü. Sürekli zaman ayırıp birşeyler yazmak mümkün olmuyor. Elimden geldiğince az cok birşeyler paylaşmak iyi geliyor sadece, hepsi bu. Bayadır yazamadım farkındayım ama burayı doldurmak içinde her aklına gelen konuda birşeyler yazmak çok anlamsız. Bazı bloglara baktığımda bunu farkediyorum. Aklına ne gelirse yazmak, nerden ne alalım nerde indirim var diye iki konu acmakta bloggerlık olmuyor. Birşeyler katmalı yazdığın yazı okuyana. Bu amaca ulaşamıyorsan hiç yazma daha iyi. Kalabalık oluyor, okunabilirliği azalıyor sayfanın. Ee tabi diğer bloglarıda takip ediyoruz :)

Neyse (hep bunu söylüyorum ama bir türlü yapamıyorum) bundan sonra daha sık yazmaya calısırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder