12 Şubat 2011 Cumartesi

10DAKİKAGECİKİYORUMMAKYAJIMBİTMEDİ

Ya bunuda paylaşmadan duramadım. www.10dakikagecikiyorum.blogspot.com muhtesem bir blog. Okumaktan bu kadar zevk aldıgım cok az sayıda blog var.Ve 10dakika bunlardan biri. Hatta güzellik ile ilgili türkçe bloglar arasında EN İYİSİ.. Son bir aydır ziyaret ettiğim bir blog, ama geçmiş yazılarını kaçırmamak için tüm blogu baştan sona okudum. Hemde hiç sıkılmadan .Ya gerçekten makyaj ve cilt bakımı kültürüm arttı. Ayrıca sunu söylemeliyim ki 10dakika Sephora'dan komisyon almalı. Kim bilir bende dahil kaç müsteri kazandılar.

Çok sıkı takipçisiyim. Hergün pcyi açtıktan sonra önce mail box, sonra 10dakikaya bakıyorum yeni birşey var mı diye. Böyle bir blog yazdığın için ÇOK TESEKKUR EDERIM. Beni duyuyorsan çilek kokulu toniğin markası ne???? Birde o fıstık yesili NARS kalem nasıl birşeydir öyle hemen gidip alıcam. Tam bir 10dakikacı oldum galiba :)

Mutlaka bir bakın derim. Eminimki sizde kendinize uygun birşeyler bulacak ve 10dakikacı oalcaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder